19 lutego 2014

005. Muzyka moim życiem

Witam
Notka MT 

Szablon wolny


Mi się podoba nie wiem jak wam. Nie dodawałam jakichś bajerów, więc, jeśli ktoś by chciał jakiś szablon z nie bardzo wyszukanym CSS'em proszę pisać. 

Nagłówek


Mi się nawet podoba. Z efektu się nie cieszę jest trochę za ciemny, ale to tylko szczegół... 

Przyjmę 1 lub 2 zamówienia na szablon! Zdjęcia czy obrazki proszę wysyłać mi na pocztę lub gg, gdy przyjmę zamówienie.

Od Ateny: bardzo przepraszam za brak czegokolwiek niestety, szablony się usunęły z blogspota, mam jakieś beznadziejne nagłówki i tyle, przepraszam bardzo i obiecuję to wynagrodzić w przyszłej notce.

Na dzisiaj to wszystko! Do zobaczyska!

2 komentarze:

  1. Hej chciałabym zamówić u was szablom. Bardzo mi na nim zależy.
    Rodzaj pracy: szablom
    Adres bloga: http://percy-and-annabeth-story.blogspot.com/
    Dodatkowe materiały i opis: miałabym nadzieje że wszystkie szczegóły dobierzesz sama... uważam że się na tym znasz i lepiej wszystko dostosujesz. Zdaje się na cb.
    Klorystyka: zastanawiam się albo nad pastellowymi kolorami lub bardzo nasyconymi... mocnymi. Twój wybór.
    Napis : brak
    Kontakt: mój prywatny email: patipu13@wp.pl lub patipu36@gmail.com.
    Button: umieszczony
    Hasło: blue dimond

    OdpowiedzUsuń